مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 15:202021-10-04بين الملل

 اجازه نمی دهیم صهیونیست ها در روابط ایران با همسایگان خدشه وارد کنند


تهران اجازه نخواهد داد نیروهای تروریست و رژیم صهیونیستی به روابط خوب ایران با همسایگان خدشه ای وارد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، آرارات میزوریان وزیر امور خارجه ارمنستان که به منظور یک سفر رسمی به تهران سفر کرده است، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان دیدار و پیرامون موضوعات مورد علاقه مشترک در ابعاد دوجانبه، منطقه ‎ای و بین المللی گفتگو کرد.

در این ملاقات، امیرعبداللهیان ضمن اشاره به مذاکرات مفید و سازنده رییس جمهور کشورمان با نخست وزیر ارمنستان در حاشیه اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان اظهار کرد: ما مرزهای خود با ارمنستان را مرزهایی برای تعامل و همکاری از جمله در ارتباط با اتحادیه اقتصادی اوراسیا می دانیم.

وی ضمن تأکید بر عزم قطعی تهران برای گسترش همه جانبه روابط در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، ابراز امیدواری کرد با همکاری مشترک طرح ها و پروژه های اقتصادی بر روی زمین مانده عملیاتی شده و نواقص و مشکلات مسیر جاده ‎ای میان دو کشور به سرعت رفع گردد تا تجارت میان دو کشور به سطح جدیدی گسترش یابد.

در این ملاقات وزیر امور خارجه ارمنستان نیز با تأکید بر روابط دوستانه دیرینه میان دو ملت اظهار کرد: تحولات سریع منطقه و جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 اجازه نمی دهیم صهیونیست ها در روابط ایران با همسایگان خدشه وارد کنند

 اجازه نمی دهیم صهیونیست ها در روابط ایران با همسایگان خدشه وارد کنند